úterý 22. července 2008

T-12h

Asi jsem to přivolal. Na tom obrázku nahoře nebylo to auto, co jsme měli mít půjčené. To byl můj takový malý podvod, protože to správné auto nikde nemělo obrázek. Ale teď už je, změna je život. Půjčovna nemá původně požadovanou CL 514, leč místo toho mi zítra předá SL 660 a to je ta na obrázku. Rozdíl je nepatrný, asi +0,7 m délky vozu. Jsou využity na takové příjemnosti jako větší lednička (=více chlazených piksliček s urquelem :-P) a větší koupelna. Nedostatkem je, že to budu muset řídit. S nosičem na kola to má teď skoro 8 metrů... Ale zase kdy se jednomu podaří řídit osmimetrový mercedes...
Rozdělil jsem úkoly v práci, aby si všichni mohli oddychnout, že je 18 dní nebudu prudit. A do přesně opačné situace jsem dostal dětičky, které to teď mají 18 dní se mnou natvrdo. Pro jistotu už jsem je zaměstnal taky. A tak už máme sbalená cédéčka, osadníky z Katanu, cestovní go včetně literatury a podobné záležitosti.
Tak ještě aby auto dorazilo zítra po obědě včas z Německa do pražské půjčovny a už to bude...
Pro potenciální budoucí veselí ještě přidám rámcový zítřejší plán:
13:00-14:00 převzetí auta na Bílé hoře
14:15-15:00 nakládání v Dejvicích, odjezd
24:00 Sassnitz (Rujána), přístav, příjezd

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak přeji šťastnou cestu! Jana (z Brna)

Anonymní řekl(a)...

Také přeji šťastnou cestu
a všichni se hlavně v pořádku vraťte domů.
Užijte si to tam!
Pavel