pondělí 21. července 2008

Odpočet

Nemám to ve zvyku, ale nějak začínám lehce propadat cestovní horečce. Na jednu stranu se těším na auťák, o zkušebním víkendu v červnu se mi ježdění moc líbilo. Na druhou stranu jsem ještě rodinu na takovouhle autovýpravu nevytáhl. Desítky tisíc kilometrů v Chile, Izraeli, Řecku a jinde se najednou nepočítají. No nic, už aby se vyjelo.
Cestování s bydlíkem je taková vyšší verze paštikaření. Nestydím se za to, do Skandinávie si potraviny z domova vozí i podstatně bohatší Němci. A tak jsem si o víkendu zničil (pokolikáté už?) záda meganákupem v Makru a jeho taháním do druhého patra. Moje původní idea, že pojedeme nakoupit rovnou s bydlíkem, abychom si tu dřinu ušetřili, neprošla. Koneckonců, záda bolely jenom mne, že?
Včera jsme si konečně ujasnili itinerář. nakonec bude Gotský kanál při cestě tam a Stockholm, Bornholm a Rujána při cestě zpáteční. Jo a z Leksandu musíme navštívit Falun... Nebo snad někdo neví, odkud pochází větička "Dva kousky falunské uzenky, té nejlepší!" ?

Žádné komentáře: