pondělí 28. července 2008

Leksand - 2. den

Pěkné počasí trvá, i když už není takové vedro. Alespoň se hraje lépe. Ve dnešních partiích jsme si vyměnili role. Já jsem ošklivě popravil jednoho z organizátorů, kdy jsem musel půl hodiny hrát navíc, než soupeř pochopil, že už má mrtvé skoro všecko. Anička smolně prohrála se Španělkou o 3 body a Lukáš s Francouzem o 9. Celkově má česká výprava více než 50% úspěšnost a nikdo už není bez bodu.
Po obědě byl čas na cyklovýlet. Cílem bylo nákupní centrum v nedalekém městečku, kam jsme jeli koupit vodní pumpu. Nezadařilo se, neměli ji a zřejmě ji mají někde 50 km odtud... Budeme to muset řešit jinak. Pokračovali jsme na kole objezdem jednoho z cípů jezera Siljan. Byla to samozřejmě švédská klasika. Červené domečky, lesy - tady už jsou i březové a četné výhledy na jezero. Navíc se cesta příjemně vlnila, silnice byly bez provozu, případně jsme jeli po cyklostezkách, které jsou tu skoro všude. Bylo to pohodových 30 km.
Po příjezdu jsme se ještě s Lukášem stavili na hracím místě, poklábosili s Klážou a Martinou o
partiích, dal jsem si jednoho švédského lahváče v goistické hospůdce (mají tu spešlcenu 25 SEK = 2, 5 EUR).
Po večeři jsem opět vyškolil rodinu v citadele a dostal se tak na čelo průběžného bodování. A pak už jen zpracování fotek, zpravodajství pro goisty a sem a spát.

Žádné komentáře: