úterý 29. července 2008

Leksand - 3. den

Už to je trošku rutina: vstávání do pěkného dne, snídaně a dopolední partie. Dnes dohrál první Lukáš, se svým soupeřem si poradil stylem "tutorial" ani ne za hodinu. Smolnou partii sehrála Anička, prohrála se španělskou soupeřkou nejtěsnějším možným rozdílem. Já jsem hrál skoro dvě a půl hodiny a "svého" Francouze porazil o 14 bodů. Po třech kolech tak Lukáš a já máme 2 body, Anička jeden.
Výlet do Tällbergu

Po domácím obědě a siestě jsme po čtvrté odpoledne vyrazili na cyklovýlet. Cílem bylo městečko Tällberg na poloostrůvku na sever od Leksandu. Všichni kromě mne si tak udělali svůj severní rekord (Leksand totiž leží severněji než Petrohrad, kde jsme byli před dvěma roky s Lukášem a já byl v roce 1991 na Nordkappu). V cíli jsme si dali zmrzlinu v kavárně s vlastním minijezírkem, vykoupali se v jezeře Siljan a stejnou cestou se vrátili domů.
Večer jsme pozvali Janu, Klážu a Martinu (tedy vlastně celou českou ženskou reprezentaci) a uspořádali grilovací večírek.
Byl to další moc příjemný den. Jo a v článku o Gotském kanálu už jsou konečně fotky. Stejně tak v goistické reportáži.
Ujeto 28 cyklokilometrů.
Abych nezapomněl - ještě před obědem jsem se stavil v dalším obchodě při anabázi za vodní pumpou. Neměli, ale doporučili mi obchod s motorovými loděmi, který byl kousíček za naším kempem. A tam, ano... pumpu MĚLI. Už je namontovaná a funguje.

Žádné komentáře: