pátek 1. srpna 2008

Leksand - 5. a 6. den

Za stále pěkného počasí pokračoval kongres ve čtvrtek ve svém hracím programu. Odpočinek nám prospěl, v dopoledních partiích jsme měli 100% výsledek. Po obědě se začalo zatahovat a navíc jsme po obědě byli zlenivělí a rozhodli jsme se že kola dnes nebudou. Místo nich proběhla 3,5 hodinová partie Osadníků z Katanu, ve které jsem slavně zvítězil. Nakonec nepršelo, jenom zůstalo zamračeno. A večer jsme ještě dali Citadelu.

V pátek jsem v turnaji čest rodiny zachraňoval jen já, Anička s Lukášem tentokrát prohráli. Po 5 kolech tak mám 4 body (bude cena :-), Lukáš tři a Anička 2.
Odpoledne sice nebylo úplně hezky, ale u vědomí, že tu máme poslední volno na kola, jsme vyjeli. A sotva jsme byli venku z města, udělalo se hezky. Dnešní okruh vymyslela Radka a povedl se jí. Objeli jsme dvě jezera, částečně i po štěrkovce. V závěru jsme si udělali okružku po městě a podél řeky. Hezkých 31 km.
Po večeři jsme dali Královské rošády, tahle hra mi tak nejde, nojo, každá hra má svého blbce. V rošádách vyhrávají děti, tentokrát Anička.

Žádné komentáře: